Zwroty i reklamacje
ZWROT
Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni.
WAŻNE:
- Odeślij towar bezpiecznie zapakowany.
- W formularzu zwrotu podajemy dane osoby na którą było składane zamówienie.
- Paczkę ze zwracanym towarem odeślij na adres:
"ZWROT" Butik LaLaLa
ul. Wetmańskiego 59
09-300 Żuromin
tel. 797 265 248
e-mail: info@butiklalala.pl
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów Konsument powinien obchodzić się z produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
Sprzedawca ma prawo żądać od Konsumenta odszkodowania w związku ze zmniejszeniem wartości produktu będącego wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania (Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. 2020 r. poz. 287).
KROK 1
Wypełnij formularz odstąpienia od umowy.
Jeżeli nie posiadasz formularza możesz pobrać go tutaj:
KROK 2
Zapakuj zwracany produkt oraz wypełniony formularz odstąpienia od umowy, starannie zabezpiecz przesyłkę. Możesz dołączyć również dowód zakupu. Skróci to zdecydowanie i ułatwi proces weryfikacji odesłanych produktów.
KROK 3
Paczkę ze zwracanym produktem odeślij na adres:
"ZWROT" Butik LaLaLa
ul. Wetmańskiego 59
09-300 Żuromin
tel. 797 265 248
e-mail: info@butiklalala.pl
- Możesz nadać zwrot w paczkomacie z dostawą przez kuriera pod wskazany adres do zwrotów (ul. Wetmańskiego 59, 09-300 Żuromin).
- Odpowiednio zapakuj oraz zabezpiecz zwracane rzeczy.
- Pamiętaj, koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
KROK 4
Poczekaj na weryfikację zgodności odesłanego towaru z zamówieniem. W przypadku odesłania błędnych produktów lub pochodzących z innego sklepu skontaktujemy się z Tobą w celu wyjaśnienia.
Mamy 14 dni na zwrot należności. Zwrot nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki ze zwrotem.
Zwrot należności zostanie dokonany w taki sposób, jak zapłacono za zamówienie. Zamówienia opłacone przez PayU zwracamy przez PayU, Twisto zwracamy przez Twisto, Imoje zwracamy przez Imoje, w pozostałych przypadkach na wskazane konto bankowe.
WYMIANA
JAK MOGĘ WYMIENIĆ ZAKUPIONE PRODUKTY?
KROK 1
Zwróć produkt, który chcesz wymienić zgodnie z instrukcją podaną powyżej (ZWROT).
KROK 2
Złóż nowe zamówienie. Należność na odesłany produkt zostanie zwrócona w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki przez nasz sklep.
REKLAMACJA
KROK 1
Zanim odeślesz wadliwy produkt, zgłoś reklamację drogą mailową na adres: info@butiklalala.pl. Opisz krótko powód reklamacji i dołącz zdjęcia uszkodzenia.
Podanie takich informacji usprawni proces reklamacji, przed odebraniem reklamowanego produktu.
KROK 2
Wypełnij formularz reklamacji.
Jeżeli nie posiadasz formularza możesz pobrać go tutaj:
KROK 3
Adres do reklamacji:
"REKLAMACJA" Butik LaLaLa
ul. Wetmańskiego 59
09-300 Żuromin
KROK 4
Poczekaj na rozpatrzenie Twojej reklamacji. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki z wadliwym produktem w naszym Dziale Reklamacji.