Infolinia +48 797 265 248     Darmowa dostawa od 199 zł

Zwroty i reklamacje

ZWROT

Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty odbioru paczki. Zwracany produkt musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne wszystkie etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów Konsument powinien obchodzić się z produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.

Sprzedawca ma prawo żądać od Konsumenta odszkodowania w związku ze zmniejszeniem wartości produktu będącego wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania (Ustawa z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. Z 2014 nr 827).

KROK 1

Wypełnij formularz odstąpienia od umowy, otrzymany wraz z przesyłką.

Jeżeli nie posiadasz formularza możesz pobrać go tutaj:

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

KROK 2

Zapakuj zwracany produkt i starannie zabezpiecz przesyłkę. Pamiętaj, aby włożyć do niej formularz odstąpienia od umowy, dołącz również dowód zakupu np paragon.

KROK 3

Paczkę ze zwracanym produktem odeślij na adres:

"ZWROT" Butik LaLaLa
ul. Wetmańskiego 59
09-300 Żuromin

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, dotyczy to również obuwia wraz z kartonem.
  • Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.

KROK 4

Poczekaj na zwrot należności. W ciągu kilku dni po odebraniu paczki dokonamy zwrotu, nie później jednak niż w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu odebrania przesyłki ze zwrotem przez nasz sklep.

Zwrot należności zostanie dokonany w taki sposób, jak zapłacono za zamówienie. Zamówienia opłacone przez PayU zwracamy przez PayU, Twisto zwracamy przez Twisto, Imoje zwracamy przez Imoje, płatność przelewem tradycyjnym oraz przy odbiorze zwracamy na konto bankowe.

 

 

 

WYMIANA
JAK MOGĘ WYMIENIĆ ZAKUPIONE PRODUKTY?

KROK 1

Zwróć produkt, który chcesz wymienić zgodnie z instrukcją podaną powyżej (ZWROT).

KROK 2

Złóż nowe zamówienie. Należność na odesłany produkt zostanie zwrócona w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki przez nasz sklep.

 

REKLAMACJA

KROK 1

 

Reklamacji nie podlegają towary, w których wady wystąpiły na skutek uszkodzeń mechanicznych lub też na skutek nieprawidłowego użytkowania, konserwowania oraz prania

Zanim odeślesz wadliwy produkt, zgłoś reklamację drogą mailową na adres: info@butiklalala.pl. Opisz krótko powód reklamacji i dołącz zdjęcia uszkodzenia.

Podanie takich informacji usprawni proces reklamacji, przed wysłaniem reklamowanego produktu. Na Twój adres mailowy wyślemy wstępną opinię i ewentualnie dalszą instrukcję.

KROK 2

Jeśli dostaniesz odpowiedź drogą mailową, że Twoja reklamacja została przyjęta do rozpatrzenia, możesz wysłać do nas wadliwy produkt. Najpierw wypełnij formularz reklamacji.

Jeżeli nie posiadasz formularza możesz pobrać go tutaj:

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI

3.svg

KROK 3

Paczkę z wadliwym produktem odeślij na adres:

"REKLAMACJA" Butik LaLaLa
ul. Wetmańskiego 59
09-300 Żuromin

Pamiętaj! Na odesłanie wadliwego produktu masz 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.

KROK 4

Poczekaj na rozpatrzenie Twojej reklamacji. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki z wadliwym produktem w naszym Dziale Reklamacji.

Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zwrot należności za towar i przesyłkę na konto bankowe podane w formularzu reklamacji.

Jeśli Twoja reklamacja zostanie odrzucona, odeślemy do Ciebie towar wraz z uzasadnieniem.