Zwroty i reklamacje

ZWROT

Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni.

WAŻNE:  
- Odeślij towar bezpiecznie zapakowany.
- W formularzu zwrotu podajemy dane osoby na którą było składane zamówienie.
- Paczkę ze zwracanym towarem odeślij na adres:

"ZWROT" Butik LaLaLa
ul. Wetmańskiego 59
09-300 Żuromin
tel. 797 265 248
e-mail: info@butiklalala.pl

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów Konsument powinien obchodzić się z produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.

Sprzedawca ma prawo żądać od Konsumenta odszkodowania w związku ze zmniejszeniem wartości produktu będącego wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania (Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. 2020 r. poz. 287).

KROK 1

Wypełnij formularz odstąpienia od umowy.

Jeżeli nie posiadasz formularza możesz pobrać go tutaj:

POBIERZ FORMULARZ

KROK 2

Zapakuj zwracany produkt oraz wypełniony formularz odstąpienia od umowy, starannie zabezpiecz przesyłkę. Możesz dołączyć również dowód zakupu. Skróci to zdecydowanie i ułatwi proces weryfikacji odesłanych produktów.

KROK 3

Paczkę ze zwracanym produktem odeślij na adres:

"ZWROT" Butik LaLaLa
ul. Wetmańskiego 59
09-300 Żuromin
tel. 797 265 248
e-mail: info@butiklalala.pl

  • Możesz nadać zwrot w paczkomacie z dostawą przez kuriera pod wskazany adres do zwrotów (ul. Wetmańskiego 59, 09-300 Żuromin).
  • Odpowiednio zapakuj oraz zabezpiecz zwracane rzeczy.
  • Pamiętaj, koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.

KROK 4

Poczekaj na weryfikację zgodności odesłanego towaru z zamówieniem. W przypadku odesłania błędnych produktów lub pochodzących z innego sklepu skontaktujemy się z Tobą w celu wyjaśnienia.

Mamy 14 dni na zwrot należności. Zwrot nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki ze zwrotem.

Zwrot należności zostanie dokonany w taki sposób, jak zapłacono za zamówienie. Zamówienia opłacone przez PayU zwracamy przez PayU, Twisto zwracamy przez Twisto, Imoje zwracamy przez Imoje, w pozostałych przypadkach na wskazane konto bankowe.

 

WYMIANA
JAK MOGĘ WYMIENIĆ ZAKUPIONE PRODUKTY?

KROK 1

Zwróć produkt, który chcesz wymienić zgodnie z instrukcją podaną powyżej (ZWROT).

KROK 2

Złóż nowe zamówienie. Należność na odesłany produkt zostanie zwrócona w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki przez nasz sklep.

 

REKLAMACJA

KROK 1

Zanim odeślesz wadliwy produkt, zgłoś reklamację drogą mailową na adres: info@butiklalala.pl. Opisz krótko powód reklamacji i dołącz zdjęcia uszkodzenia.

Podanie takich informacji usprawni proces reklamacji, przed odebraniem reklamowanego produktu.

KROK 2

 Wypełnij formularz reklamacji.

Jeżeli nie posiadasz formularza możesz pobrać go tutaj:

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI

3.svg

KROK 3

Adres do reklamacji:

"REKLAMACJA" Butik LaLaLa
ul. Wetmańskiego 59
09-300 Żuromin

KROK 4

Poczekaj na rozpatrzenie Twojej reklamacji. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki z wadliwym produktem w naszym Dziale Reklamacji.