Darmowa wysyłka DPD Pickup / DPD automat paczkowy

Zwroty i reklamacje

ZWROT

Aby dokonać zwrotu:
- Do paczki ze zwrotem dołącz wypełniony i podpisany formularz zwrotu otrzymany z zamówieniem lub dowolne oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Formularz zwrotu do wypełnienia możesz pobrać również tu: >>> POBIERZ FORMULARZ ZWROTU
- Odeślij wypełniony i podpisany formularz oraz  zwracane produkty bezpiecznie zapakowany w poniższy sposób:

[BANER-WZ]

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów Konsument powinien obchodzić się z produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.

Sprzedawca ma prawo żądać od Konsumenta odszkodowania w związku ze zmniejszeniem wartości produktu będącego wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania (Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. 2020 r. poz. 287).

Poczekaj na weryfikację zgodności odesłanego towaru z zamówieniem. W przypadku odesłania błędnych produktów lub pochodzących z innego sklepu skontaktujemy się z Tobą w celu wyjaśnienia.

Paczkę ze zwracanym towarem możesz również odesłać we własnym zakresie na adres: "ZWROT" Butik LaLaLa, ul. Wetmańskiego 59, 09-300 Żuromin. Jednak taka wysyłka to zdecydowanie wyższy koszt. Polecamy skorzystanie z wygodnego formularza, gdzie ZWROT do nas nadasz online bez drukowania etykiety w paczkomacie INPOST oraz w automacie lub punkcie partnerskim  DPD, DHL, GLS. Pamiętaj, koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
Kliknij w link >>> NADAJ PRZESYŁKĘ ZWROTNĄ

BEZPŁATNA WYMIANA

1 SPOSÓB BEZPŁATNA WYMIANA

Pamiętaj możesz wymienić produkt tylko:
- Na inny rozmiar lub kolor
- Na inny model wyłącznie z tej samej kategorii i w tej samej cenie, np sukienka model A za 199.99 zł na sukienkę model B za 199.99 zł

- Zwróć produkt, który chcesz wymienić zgodnie z instrukcją podaną powyżej (ZWROT).
- Dołącz informację lub napisz maila na info@butiklalala.pl na jaki rozmiar, kolor, model mamy dokonać wymiany.
Możesz wymienić produkt również na dowolny z tej samej kategorii, wyłącznie w tej samej cenie np sukienka model A za 199.99 zł na sukienkę model B za 199.99 zł."
W tym celu możesz "przefiltrować" produkty i wyświetlić tylko w tej cenie np 199.99 zł. Wybierz "filtruj" i wpisz zakres cen od 199.99 zł do 199.99 zł
Bezpłatnie wyślemy tą samą formą co w pierwotnym zamówieniu wskazane produkty po dostarczeniu zwrotu pod warunkiem, że będą dostępne. W przypadku braku produktów zostanie zrealizowany zwrot.

2 SPOSÓB ZWROT I PONOWNY ZAKUP

Jeżeli zależy Ci na czasie, możesz po prostu zwrócić poprzednie zamówienie i złożyć nowe. Należność na odesłany produkt zostanie zwrócona w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki przez nasz sklep.

 

REKLAMACJA

KROK 1

Zanim odeślesz wadliwy produkt, zgłoś reklamację drogą mailową na adres: info@butiklalala.pl. Opisz krótko powód reklamacji i dołącz zdjęcia uszkodzenia.

Podanie takich informacji usprawni proces reklamacji, przed odebraniem reklamowanego produktu.

KROK 2

 Wypełnij formularz reklamacji.

Jeżeli nie posiadasz formularza możesz pobrać go tutaj:

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI

3.svg

KROK 3

Adres do reklamacji:

"REKLAMACJA" Butik LaLaLa
ul. Wetmańskiego 59
09-300 Żuromin

KROK 4

Poczekaj na rozpatrzenie Twojej reklamacji. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki z wadliwym produktem w naszym Dziale Reklamacji.