Zwroty i reklamacje

ZWROT

Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni.

UWAGA:
1. Pamiętaj, że oryginalne i kompletne etykiety, wszywki, kody oraz oznaczenia Butik LaLaLa potwierdzają pochodzenie towaru z naszego sklepu zgodnie z zamówieniem i umożliwiają prawidłową identyfikację zwracanego towaru. Brak stosownych oznaczeń może uniemożliwić prawidłową identyfikację towaru na magazynie.
2. Zwróć uwagę, aby zwracany towar nie nosił plam, ubrudzeń od pudru, uszkodzeń, obcych zapachów jak dym tytoniowy, proszek do prania, płyn do płukania itp. Koszt prania i prasowania w pralni w zależności od modelu wynosi nawet 200-300 zł i obciąża kupującego zgodnie art. 34 pkt 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 287)

WAŻNE:  
- Odeślij towar bezpiecznie zapakowany tak jak go otrzymałaś.
- W formularzu zwrotu podajemy wyłącznie dane osoby na którą było składane zamówienie.
- Paczkę ze zwracanym towarem odeślij na adres:

"ZWROT" Butik LaLaLa
ul. Wetmańskiego 59
09-300 Żuromin
tel. 797 265 248
e-mail: info@butiklalala.pl

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów Konsument powinien obchodzić się z produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.

Sprzedawca ma prawo żądać od Konsumenta odszkodowania w związku ze zmniejszeniem wartości produktu będącego wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania (Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. 2020 r. poz. 287).

KROK 1

Wypełnij formularz odstąpienia od umowy, otrzymany wraz z przesyłką.

Jeżeli nie posiadasz formularza możesz pobrać go tutaj:

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

KROK 2

Zapakuj zwracany produkt i starannie zabezpiecz przesyłkę. Pamiętaj, aby włożyć do niej formularz odstąpienia od umowy, dołącz również dowód zakupu np paragon. Skróci to zdecydowanie i ułatwi to proces weryfikacji odesłanych produktów.

KROK 3

Paczkę ze zwracanym produktem odeślij na adres:

"ZWROT" Butik LaLaLa
ul. Wetmańskiego 59
09-300 Żuromin
tel. 797 265 248
e-mail: info@butiklalala.pl

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
  • Można nadać zwrot w paczkomacie jedynie z dostawą przez kuriera pod wskazany adres do zwrotów (ul. Wetmańskiego 59, 09-300 Żuromin). Nie odbieramy zwrotów nadanych do paczkomatu, z odbiorem w paczkomacie.
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, dotyczy to również obuwia.
  • Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.

KROK 4

Poczekaj na weryfikację zgodności odesłanego towaru z zamówieniem. W przypadku odesłania błędnych produktów niezgodnych z zamówieniem lub z innego sklepu, zostaniesz poproszona o odbiór takich towarów.

Jeżeli zwrot zostanie zaakceptowany, dostaniesz maila z informacją. Mamy 14 dni na zwrot należności. Zwrot nastąpi w wówczas licząc od dnia odbioru zwrotu przez nasz magazyn, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki ze zwrotem przez nasz sklep.

Zwrot należności zostanie dokonany w taki sposób, jak zapłacono za zamówienie. Zamówienia opłacone przez PayU zwracamy przez PayU, Twisto zwracamy przez Twisto, Imoje zwracamy przez Imoje, płatność przelewem tradycyjnym oraz przy odbiorze zwracamy na konto bankowe.

 

WYMIANA
JAK MOGĘ WYMIENIĆ ZAKUPIONE PRODUKTY?

KROK 1

Zwróć produkt, który chcesz wymienić zgodnie z instrukcją podaną powyżej (ZWROT).

KROK 2

Złóż nowe zamówienie. Należność na odesłany produkt zostanie zwrócona w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki przez nasz sklep.

 

REKLAMACJA

KROK 1

Reklamacji nie podlegają towary, w których wady wystąpiły na skutek uszkodzeń mechanicznych lub też na skutek nieprawidłowego użytkowania, konserwowania oraz prania.

Zanim odeślesz wadliwy produkt, zgłoś reklamację drogą mailową na adres: info@butiklalala.pl. Opisz krótko powód reklamacji i dołącz zdjęcia uszkodzenia.

Podanie takich informacji usprawni proces reklamacji, przed wysłaniem reklamowanego produktu.

KROK 2

Jeśli dostaniesz odpowiedź drogą mailową, że Twoja reklamacja została przyjęta do rozpatrzenia, możesz wysłać do nas wadliwy produkt. Najpierw wypełnij formularz reklamacji.

Jeżeli nie posiadasz formularza możesz pobrać go tutaj:

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI

3.svg

KROK 3

Paczkę z wadliwym produktem odeślij na adres:

"REKLAMACJA" Butik LaLaLa
ul. Wetmańskiego 59
09-300 Żuromin

KROK 4

Poczekaj na rozpatrzenie Twojej reklamacji. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki z wadliwym produktem w naszym Dziale Reklamacji.

Jeśli Twoja reklamacja zostanie odrzucona, odeślemy do Ciebie towar wraz z uzasadnieniem.