Najczęściej zadawane pytania
1. Zamówienie
Po złożeniu zamówienia, będziesz na bieżąco otrzymywać powiadomienia na podany adres e-mail o zmianie statusu. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 2 dni roboczych, należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez kuriera (od 1 do 2 dni roboczych). Kiedy przesyłka zostanie nadana , otrzymasz wiadomość mailową z informacją o zmianie statusu.
Kurier powinien być u Ciebie kolejnego dnia roboczego. Jeżeli go nie było sprawdź po numerze przesyłki, czy była podjęta próba doręczenia. Kurier nie ma obowiązku kontaktowania się z Tobą przed próbą doręczenia.
Od firmy realizującej dostawę, otrzymasz e-maila z numerem paczki i linkiem do śledzenia przesyłki, możesz na bieżąco monitorować jej status.
Jeśli zauważysz podczas odbioru przesyłki, że jest ona z zewnątrz uszkodzona możesz uprzedzić kuriera, że przyjmiesz przesyłkę ale koniecznie sprawdź ją w jego obecności. Jeśli produkt jest uszkodzony koniecznie spisz z nim protokół szkody. Protokół szkody należy przesłać do nas na adres mailowy info@butiklalala.pl- jest niezbędny aby rozpocząć proces reklamacji.
Masz również prawo odmówić przyjęcia przesyłki uszkodzonej, w takiej sytuacji koniecznie wyślij do nas wiadomość na adres mailowy info@butiklalala.pl z informacją, że odmówiłeś/as przyjęcia przesyłki uszkodzonej.
Jeśli z jakiegoś powodu, kurier nie mógł dostarczyć przesyłki, dokona on jeszcze dwóch prób w najbliższych dniach roboczych.
Jeżeli ponownie nie odbierzesz przesyłki, to wróci ona do lokalnego oddziału. Przez 3 dni robocze paczka będzie czekała na odbiór. Po upływie tego czasu paczka zostanie zwrócona do naszego magazynu.
W przypadku kuriera DPD dodatkowo otrzymasz w dniu wydania przesyłki do doręczenia wiadomość sms na podany w zamówieniu nr telefonu z numerem paczki (możliwość śledzenia paczki) oraz numerem telefonu do kuriera i możliwością zmiany terminu dostarczenia przesyłki w kolejnych dniach roboczych.
Do każdej z przesyłek dołączamy numer telefonu klienta, aby umożliwić kurierowi ustalenie szczegółów dostawy w takich przypadkach.
Niestety, nie ma takiej możliwości.
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail ze zmianą statusu zamówienia (prosimy sprawdzać również skrzynkę Spam bądź Oferty) Wszystkie złożone zamówienia docierają do klientów w przeciągu 24h od momentu przekazania paczki kurierowi.
Od firmy realizującej dostawę, dodatkowo otrzymasz e-maila z numerem paczki i linkiem do śledzenia przesyłki, możesz na bieżąco monitorować jej status.
Jeśli Twoje zamówienie nie zostało zrealizowane, a chcesz z niego zrezygnować, niezwłocznie skontaktuj się telefonicznie z naszą infolinią. Wysłanie wiadomości poprzez e-mail bądź social media nie gwarantuje że anulujemy zamówienie.
Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, niezwłocznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Wysłanie wiadomości e-mail nie gwarantuje wprowadzenia zmiany przez nasz BOK. W przypadku gdy zamówienie zostało wysłanen, nie ma możliwości edycji zamówienia
Jeśli po aktywowaniu kodu rabatowego ceny w koszyku nie uległy zmianie, może to oznaczać, że:
- Podczas składania zamówienia podano więcej niż jeden kod rabatowy, kody rabatowe nie łączą się ze sobą.
- Kody rabatowe mogą zostać zrealizowane wyłącznie podczas procesu składania zamówienia, późniejsze doliczenie rabatu nie jest możliwe.
- Kod nie został poprawnie aktywowany w koszyku.
- Podany kod rabatowy został wpisany nieprawidłowo.
- Upłynął termin ważności kodu rabatowego.
- Kod kuponu rabatowego należy wpisać bez żadnych spacji przed ani przerw pomiędzy znakami.
Jeżeli posiadasz kod na darmową dostawę możesz go aktywować podczas składania zamówienia.
Dodatkowo darmowa dostawa obowiązuje dla wszystkich zamówień krajowych powyżej 299 zł oraz podczas trwania promocji na darmową dostawę.
O jednorazowych akcjach na darmową dostawę informujemy na naszym, Facebooku oraz Instagramie.
Od momentu zamówienia czekamy 3 dni na wpłatę. Po upływie tego czasu, staramy się skontaktować z klientem i jeśli nam się to nie uda, jesteśmy zmuszeni anulować zamówienie.
W przypadku wyboru szybkich przelewów PayU, imoje, Twisto wpłatę odnotujemy natychmiast a Ty dostaniesz powiadomienie e-mail o takim fakcie.
W przypadku wyboru przelewu tradycyjnego wpłatę odnotujemy w ciągu 1-2 dni roboczych.
Jeżeli dokonałaś/eś płatności po terminie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Możemy również anulować zamówienie, które zostało zdublowane- złożone drugi raz (w tym przypadku zrealizowane zostanie nowsze zamówienie).
Jeśli wybierzesz w formularzu zamówienia przesyłkę kurierską pobraniową, Twój zakup zostanie do Ciebie wysłany niezwłocznie po złożeniu i zweryfikowaniu zamówienia.
Staramy się powtarzać modele, które zostały wyprzedane. Możesz zarezerwować interesujący Cię produkt (opcja zarezerwuj ten produkt) w konkretnym rozmiarze na karcie produktu, jak będzie ponownie dostępny poinformujemy Cię o możliwej wysyłce.
Możesz również otrzymać powiadomienie e-mail o dostępności konkretnego rozmiaru (opcja powiadom mnie gdy będzie dostępny) jak tylko ponownie pojawi się w magazynie.
Nie, pełną rezerwację towaru gwarantuje tylko złożenie zamówienia w naszym sklepie
Jeżeli jesteś zdecydowana/y i chcesz mieć pewność, że wybrany przez Ciebie produkt będzie dostępny, nie zwlekaj z jego zakupem ponieważ dodanie produktu do koszyka nie gwarantuje jego rezerwacji.
W tym samym czasie kolejna osoba po dodaniu produktu do koszyka może dokonać zakupu ostatniej sztuki danego rozmiaru, modelu. W takiej sytuacji przy próbie zakupu przez Ciebie, Twój koszyk zostanie zaktualizowany i okaże, że wybrany przez Ciebie produkt jest już niedostępny.
Przy każdym produkcie dostępna jest tabela rozmiarów. Wymiary, które są podane w tabelach, są wymiarami mierzonymi na płasko, bez rozciągania (podany jeden wymiar) lub po "optymalnym" rozciągnięciu w przypadku materiału uciągliwego (dwa wymiary podane w zakresie od - do).
Przy każdym produkcie podajemy także dokładne wymiary modelki oraz rozmiar ubrania, jaki ma na sobie na zdjęciu. Możesz to skonfrontować ze swoimi wymiarami i dobrać odpowiedni rozmiar.
Rejestracja nie jest obowiązkowa, jest jednak jednorazowa i daje szereg korzyści:
- Przy kolejnych zamówieniach nie ma konieczności uzupełniania wszystkich danych, ponieważ część z nich jest już zachowana w systemie.
- W każdej chwili masz możliwość wglądu do złożonych zamówień, swoich danych. aktualnych statusów zamówień.
- Masz dostęp do historii zamówień
Możesz również dokonać zakupu bez rejestracji, nie będziesz wówczas miał/a dostępu do w/w opcji.
2. Płatność i dostawa
Kurierzy doręczają przesyłki wyłącznie w dni robocze.
W sytuacji, kiedy płatność online imoje lub Payu zostanie przerwana istnieją dwie możliwości dokończenia płatności. Imoje lub PayU wyślą na Twój adres e-mail wiadomość z linkiem do nowej płatności (prosimy sprawdzić również skrzynkę Spam i Oferty).
Jeśli nie otrzymasz wiadomości prosimy o wykonanie przelewu tradycyjnego na dane:
Odbiorca: LaLaLa Sylwester Gapa
Adres (jeśli wymagane): ul. Wetmańskiego 59, 09-300 Żuromin
Numer konta: 15 1050 1966 1000 0097 1435 5774
Nazwa Banku: ING Bank Śląski S.A.
Tytuł: Numer Twojego zamówienia oraz Nazwisko
Dla przelewów międzynarodowych:
IBAN: PL 15 1050 1966 1000 0097 1435 57743
SWIFT (BIC): INGBPLPW
Jeżeli wybrałaś/eś szybki przelew imoje lub PayU, zostaniesz przekierowana/y na stronę płatności gdzie będzie do wyboru:
- szybki przelew online (wybierz swój bank, zaloguj się i opłać zamówienie)
- Twisto, kup teraz, zapłać później
- płatność BLIK
- płatność kartą
- przelew tradycyjny
W przypadku problemu z dokonaniem płatności (np zerwanie połączenia) otrzymasz wiadomość e-mail z nowym linkiem do płatności. Nie musisz składać nowego zamówienia. (Prosimy sprawdzać również skrzynkę Spam lub oferty).
Za zamówienie możesz zapłacić w następujący sposób:
- ekspresowe płatności: imoje, PayU (przelew online, BLIK, płatność kartą)
- Twisto kup teraz, zapłać później w ciągu 21 dni bez dodatkowych opłat
- przy odbiorze u kuriera (za pobraniem)
- przelewem tradycyjnym na dane:
Odbiorca: LaLaLa Sylwester Gapa
Adres (jeśli wymagane): ul. Wetmańskiego 59, 09-300 Żuromin
Numer konta: 15 1050 1966 1000 0097 1435 5774
Nazwa Banku: ING Bank Śląski S.A.
Tytuł: Numer Twojego zamówienia oraz Nazwisko
Dla przelewów międzynarodowych:
IBAN: PL 15 1050 1966 1000 0097 1435 57743
SWIFT (BIC): INGBPLPW
Aktualne metody dostawy znajdziesz w zakładce "koszty i terminy dostawy"
Opcja odroczonej płatności, dostępna dla Klientów naszego sklepu:
- Nie musisz już martwić się tym, że nie masz aktualnie środków na koncie!
- Zamówienie wyślemy od razu a Ty możesz zapłacić kiedy i jak tylko chcesz w ciągu następnych 21 dni.
- Odbierz przesyłkę i ciesz się zakupem !
- Jeśli zapłacisz w ciągu 21 dni, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów.
- Masz pełne bezpieczeństwo! Współpracujemy z firmąTwisto, wspieraną przez Bank ING
Szczegowy opis płatności Twisto w zakładce Formy Płatności Twisto kup teraz, zapłać później
W przypadku nieobecności kurier dokona on jeszcze dwóch prób doręczenia w najbliższych dniach roboczych. Jeżeli ponownie nie odbierzesz przesyłki, to wróci ona do lokalnego oddziału. Przez 3 dni robocze paczka będzie czekała na odbiór. Po upływie tego czasu paczka zostanie zwrócona do naszego magazynu.
W takim przypadku oraz w sytuacji odmowy przyjęcia lub rezygnacji przez odbiorcę z przesyłki (kurier odnotuje taki fakt) skutkuje to obciążeniem kupującego podwójnymi kosztami transportu oraz kosztami magazynowania.
W zależności od wybranej opcji dostawy jest to ok. 25 zł - 35 zł.
Dokonując zakupu zobowiązujesz się odebrać przesyłkę z zamówieniem. Jeżeli otrzymamy zwrot nieodebranej przesyłki to na podstawie faktury otrzymanej od firmy kurierskiej wystawiamy propozycję ugody ze wskazaniem numeru konta i należnej kwoty do przelewu tytułem zwrotu poniesionych kosztów wysyłki.
Brak odpowiedzi na niniejsze pismo w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu jego doręczenia, spowoduje już bez dodatkowych wezwań, niezwłoczne skierowanie, przez kancelarię obsługującą butiklalala.pl, sprawy do właściwego sądu z wszelkimi konsekwencjami prawnymi m.in. obciążeniem Państwa kosztami postępowania sądowego, zgodnie z przepisami art. 98 § 1 i § 3 k.p.c. oraz przepisami ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o kosztach sądowych w sprawach cywilnych (Dz. U. Nr 167, poz. 1398 ze zm.), w tym kosztami zastępstwa adwokackiego.
Mamy standardową procedurę postępowania w takiej sytuacji, gotowe wzory pism, potwierdzenia z firmy kurierskiej oraz w systemie sklepu m.in. potwierdzenie założenia zamówienia. Najlepszym rozwiązaniem jest odebranie przesyłki i ewentualny zwrot towaru w ciągu 14 dni od odebrania (patrz zakładka zwroty i reklamacje)
Przesyłka zawiera produkty zapakowane zgodnie z przesłanym wcześniej zamówieniem. Przypominamy o konieczności sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności spedytora doręczającego. W przypadku uszkodzeń lub braków należy spisać protokół szkody. Jest to warunkiem pozytywnie rozpatrzonej reklamacji z tytułu braków lub uszkodzeń powstałych w trakcie transportu. Uwaga!! Obowiązek sprawdzenia zawartości przesyłki dotyczy także przesyłki, gdzie nie widać ingerencji osób trzecich.
3. Zwroty
Wymiana możliwa jest tylko na zasadzie zwrotu:
- Zwróć produkt, który chcesz wymienić zgodnie z instrukcją zwrotu
- Złóż nowe zamówienie. Należność na odesłany produkt zostanie zwrócona w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki przez nasz sklep.
Możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni licząc od dnia kolejnego od odebrania przesyłki. Liczy się data nadania przez Ciebie przesyłki (np zamówienie odebrałaś 10-go, więc ostateczny termin nadania zwrotu będzie 24-go)
Tak, prawo do zwrotu obejmuje również produktów przecenionych. Zwracany produkt musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne wszystkie etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania.
Kiedy Twój zwrot zostanie odebrany od kuriera i będzie on już rozpatrzony, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z informacją o decyzji naszego sklepu.
W ciągu kilku dni po odebraniu paczki dokonamy zwrotu, nie później jednak niż w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu odebrania przesyłki ze zwrotem przez nasz sklep. Zwrot należności zostanie dokonany w taki sposób, jak zapłacono za zamówienie. Zamówienia opłacone przez Twisto zwracamy przez Twisto, Imoje zwracamy przez Imoje, płatność przelewem tradycyjnym oraz przy odbiorze zwracamy na konto bankowe.
Należy pamiętać, że zwrot towaru musi zostać wysłany paczką rejestrowaną, której trasę można śledzić za pośrednictwem strony internetowej. Będziesz mogła sprawdzić kiedy zwrot do nas dotarł. W przypadku ewentualnego zagubienia paczki przez przewoźnika masz mozliwość złożenia reklamacji. Wybór przewoźnika jest dowolny, może to być firma kurierska, poczta polska.
Koszt zwrotu towarów w naszym sklepie pokrywa Kupujący. Nadaje on paczkę dogodnym dla siebie sposobem dostawy.
Niestety nie ma takiej możliwości. Nie możemy przeksięgować środków ze zwrotu, na poczet nowego zamówienia.
Jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni, masz prawo dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od dnia następnego, kiedy odbierzesz swoją przesyłkę. Procedurę zwrotu znajdziesz w zakładce Zwroty i Reklamacje.
Możesz złożyć nowe zamówienie na prawidłowy rozmiar.
1. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy, otrzymany wraz z przesyłką. Jeżeli nie posiadasz formularza możesz pobrać go tutaj: POBIERZ FORMULARZ ZWROTU(tu odnośnik do Formularz Zwrotu bez tego tekstu)
2. Zapakuj zwracany produkt i starannie zabezpiecz przesyłkę. Pamiętaj, aby włożyć do niej formularz zwrotu z dowodem zakupu.
3. Paczkę ze zwracanym produktem odeślij na adres:
"ZWROT" Butik LaLaLa
ul. Wetmańskiego 59
09-300 Żuromin
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
- Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, dotyczy to również obuwia wraz z kartonem.
- Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący
4. Poczekaj na zwrot należności. W ciągu kilku dni po odebraniu paczki dokonamy zwrotu, nie później jednak niż w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu odebrania przesyłki ze zwrotem przez nasz sklep.
Zwrot należności zostanie dokonany w taki sposób, jak zapłacono za zamówienie. Zamówienia opłacone przez Twisto zwracamy przez Twisto, Imoje zwracamy przez Imoje, płatność przelewem tradycyjnym oraz przy odbiorze zwracamy na konto bankowe.
Tak, można dokonać zwrotu dowolnej ilości produktów, które niespełniają Twoich oczekiwań.
Aby sprawdzić czy otrzymaliśmy Twój zwrot skontaktuj się z przewoźnikiem, u którego wysyłałaś/eś przesyłkę i sprawdź status po numerze nadania.
4. Reklamacje
Wszystkie reklamacje rozpatrywane są maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki z wadliwym produktem w naszym Dziale Reklamacji. W sytuacji gdy złożona reklamacja nie spełnia wymogów wskazanych w art. 561[5] k.c. obowiązuje 30 dniowy termin odpowiedzi.
Szczegółowy opis procedury reklamacji znajdziesz w zakładce Zwroty i Reklamacje?
Reklamacji nie podlegają towary, w których wady wystąpiły na skutek uszkodzeń mechanicznych lub też na skutek nieprawidłowego użytkowania, konserwowania oraz prania.